minik_koalam _annebebek teşekkür ederim. Doktor sıcaktan ya da süt içmemiş ondan olabilir dedi tahlillerini yaptırdık sarılık çıkmış dedi sınırda dikkat edin dedi
Yami minik_koalam topuklarını cimcikle ayağının altını sertçe kaşı. Ağlayacaktır ama dayanmalısın sarılık olmaması için mutlaka uyanıp emmesi lazım onun sağlığı için biraz canını yakacaksın. Hastanede ebe ve hemşireler hep öyle yaptı ben de onlardan gördüğümü sürdürdüm ve hiç sarılık olmadık çok şükür uyumasına sakın izin verme max 2 saatte bi uyandır emzir. Bir de memeyi ağzında verdiğinde uyuyorsa çenesini alttan ittir birkaç kere öyle de emmeye devam ediyorlar
minik_koalam Yami ya ilk iki gün ne yaptıysam aynıydı ama dünden beri daha iyi çok şükür arada uyanıyor artık
Ipekengin minik_koalam aynen oyle hergun yeni seylerini kesfedip yeni seyler ogreniyoruz Rabbim evlatlarimizi korusun ❤
daiysdiuy minik_koalam evet çok uyuması normal, ama uyanmadıgında emmedıgı ıcın sarılık oluyor, sarılık oldukca daha çok uyuyor bu sefer, ama gunden gune uykuları azalacaktır, Allah yardımcınız olsun, saglıkla buyutun