5 ay 18 günlüğüz resmen ben yazmışım gibi olmuş. Tıpa tıp aynısını yaşıyorum. Çok iyiydik şu an çok kötüyüz. Ben jelde aldım kullandım hiç bi etkisini göremedim, annemlerin yazlığı serin oluyo akşamları orda kaldığımızda da uyumadı sıcaklada ilgisi yok. Nedendir bilmiyorum ama bitmiş durumdayım. Uykusuzluk yüzünden sütümde azaldı, ev işleride birikiyo tek başımayım yardım edenimde yok. Emzikte tutmadı hem uyandığında kaldırım meme verip 15 dk falan memede dalmasını bekliyorum koyuyorum 15 dk sonra uyanmış oluyo yine. Valla bittim ben çözüm bulursan benle de paylaş lütfen 😂