Bebeğim 6. Ayina girecek az kaldı şu 1 haftadır uyku denen hicbirsey yok artık delirmek üzereyim sıcaklar mi yapıyor atak mı yoksa benim bebegimin huysuzlugu mu bilmiyorum ama psikoljim bozulacak ramak kaldı. Her akşam 9 bucuk 10 bucuk arası uyurdu gece 1 kez yada 2 kez emerdi uyurdu sabah da 6 buçuk 7 bucuk arası uyanırdi gündüz de 3 saatte bir yarim saat kirk dk uyku çekerdi. Şimdi gündüz bazen hic bazen aksama kadar bi kez bir saat veya yarim saatlik uykuyla duruyor. Aksam olunca uyuyor 1 saat icinde uc kez kalkıyor devamli mıdır mıdır ediyor besigi sallıyorum dalıyor veya emziriyorum iceri gidiyorum 15 dk sonra gene ağlıyor uyaniyor gene salliyorum uyuyor veya ayagima aliyorum uyuyor bu sabaha kadar boyle gidiyor artik illallah ettim ben sabah kalkıyorum mal gibi uykusuz yorgun sabahın köründe gece oluyor devamli aglamalar uyanmalar ne bu yaa bana bişey deyin artık yipraniyor insan ya artik hem bedenen hem beyinsel gerçekten evde her is bana bakiyor yemek temizlik çamaşır bulaşık ama yorgunluktan kafam kalkmiyor zorla yapıyorum mecbur :(((((