Esensn benimde sütüm azdi yetmiyodu doktorum ilk önce emzir sonra mama ver dedi ben ilk baslarda kasikla verdim mamayi ama geceleri cok zor oldu o yüzden biberona gectim bebegim 3 aylik emmeyi birakmadi biberon yüzünden aventin biberonunu kullniyorum ( ilk önce biberon verince süt bol geldigi icin sonra emmek istemiolarmis ama ilk emzirince ac oldugu icin emiyo sonrasinda biberonu verince sorun olmuo ) bizde olmadi yani