1aylık bebeğim var doğduğu zamanlar sma kullandım nadiren veriyodum zaten sonrasında sütüm çok az olduğu için doymamaya başladı ve kilo alımı yavaşladı yaklaşık 2 haftadır hipp combiotic kullanıyorum doktor mama+meme ver dedi bnde günde 3 4 defa 60cc verip emziriyorum ama 60yetmiyor sanki 1 aylık bebek için az yada hipp doyurucu bi mama değil değiştirsem mi diye düşünüyorum. Sütüm olmadığı için çok üzülüyorum eşim mama vermem için ısrar ediyor o arandıkça eşim aç diye mama ver diyor acaba açlığından mı yoksa normal mi aranması bilmiyorum. ben mama verirsem memeyi iyice bırakır sütüm tamamen biter yada onu hiç doyurmaz diye mama vermeye korkuyorum ama kilosuda az vermek Zorundayımm kafam çok karışık yardım lütfen😞