Ce_Ce 6 aydan önce su verilmesini çok önermiyoruz. Çünkü su, mide kapasitesini dolduracak anne sütü alımını azaltacak kilo alımını yavaşlatacaktır. Ancak havaların sıcaklığı biz anneleri direk su vererek ferahlatmaya itiyor. Tavsiyem 100 ml geçmemesi. Ama yine de hekiminize sormanızı tavsiye ederim. En doğrusunu o bilecektir.🙏