O83 kendinizi baz alarak düşünün. İdrar yolu enfeksiyonu geçirseniz ne yaparsınız bol bol su içersiniz değil mi? Aynı şey bebeğiniz içinde geçerli. Artık 6 aylık olmuş su içmesinde hiçbir sakınca yok. Miktar kısıtlaması yapmayın. Sürekli teklif edin her istediğinde içirin. Su hayattır, geçmiş olsun🌸