TurkerNoyan Rumeysa34 aynen aynen isilik bu ensesinde de vardı çocuumun ama geçti serin yerde uyut çorap falan giydirme kısa kol zıbınla uyusun karnına ince bir tül ama ayaklarına değil 🥰 geçer öyle geçimce kollanı yerime ısır 😘ha tabi ılık duş çok iyi biz kendi küvetine suyu dopdolu doldurduk eşim kafasına destek verdi bedeni yüzer gibi suda hareketler falan bi rahatladı ki oh ben rahatladım😂farkındaysan postlar hep aynı huzursuz uyumayan huy değşşen bebekler arttı sıcaklardan 🙄
Celestial Rumeysa34 isiliğe benziyor. Burada bir postta okumuştum, dr 1 lt suya 1 çay kaşığı kaya tuzu karıştırıp sürmesini tavsiye etmiş, onu denedim bir kaç günde iyileşti. Siz tabi dr sorun ama o zamana kadar denemekten zarar gelmez heralde.geçmiş olsun
Mucizem04 Rumeysa34 boynunda yoksa isilik değildir alerji veya kızamık türü bir rahatsızlık olabilir doktorunuz varsa fotoğraf yollayın önce isterseniz
GmzSnn Deletedmom297 Malesef ısırıyo🤦🏻♀️ Oğlumun kolunda sülalecek ziyafet wermişler bizde alerji sanmıştık🤦🏻♀️
Uzaymekiii Rumeysa34 benim alerjim nüksettiğinde aynı böyle oluyo vücudumda belirli yerler bebeğiniz alerji olabilir bi doktora götürmenizde fayda var isilik gibi değil hiç
Bal-oglum Rumeysa34 bunu ben ne alerjiye ne sinek ısırığına ne de isiliğe benzettim başka bir şey bu ama ne bilemedim 🤷♀️