Rumeysa34 vallhi bizde bilmiyorduk ama çok yaygınmış şu ara ,38/39 arası gezen bi ateş , 39 u görğnce doktora koştuk hemen , kolay kolayda düşmüyor, çift ateş düşürücü kullandık dört saatte bir akşam ateş azaldı 37 lere düştü , sabah ta bu şekilde kızarıklıklarla karşılaştık ama doktor önceden söylemeişti. 3 gün ateş ¾ gün de kızarıklık döküntü olacak diye. Bi tarz virüs dedi doktor. Yetişkinlerdeki uçuk virüsü gibi birşeymiş ve çocuktan çocuğa bulaşıyormuş. Yetşkine bulaşmıyor dedi doktor ama hem eşimde hem bende de uçuk çıktı ertesi gün. Bildiğim kadarı ile izah ettim, isterseniz bi araştırın. Bazı bebekler ateşi kamufule edebiliyorlar belki ateşi çıkmadan da böyle bişi olmuş olabilir. En iyisi doktora gitmek tabi