NisaNusti ay tatlimmmm. Heer keisn yazdigi gibi lohusalik. Tabi bunun bilincinde olup paylaman cok cok iyi bir asama. Ben bilincinde degildim ve cok kotuye gidiyodum pisikolog falan zor toparladim. Ama sen bilincindesin. Gecer cok cok yakinda pisikologumun bana kicuk bir tavsiyesi oldu. Cok uzuldugum zaman yaz ve o anin resmini cek demisti oyle yapiyodum. 2 ay sonra acip acip okudugumda mutlu olmus uzulmus ama daha guclenmistim. Iyi gelir. Bazen yazamadigimda video cekiyodum. Simdi de yapiyorum. Kizima gelecekte ani olur hem😂 guzel gunler sizi bekliyor kisacasi. Mutlu et kendini