NisaNusti bak bende yeni Doğum yaptığım zaman damdan düşer gibi oldum hiç bu kadar zor olacağını beni nelerin beklediğini bilmiyordum çünkü bebeğim kolikti hep ağlıyor sancı çekiyordu ben ise sıfır uyku yorgunluk hiçbirşey bilmiyorum elim ayağım dolanıyor annem gitmesin diye ağlıyordum resmen bitti hayatım yemek yiyemiyorum banyo edemiyorum böyle ne olacak hep böylemi olacak kırkı çıkınca düzelir dediler hayır düzelmedi doktor doktor geziyorum ama Yok sakınleşmıyor sonra kabul ettim o iyi olsun diye herşeyi yaptım yapıyorum şimdi 2.5 aylık ve artık tek başıma bakabiliyorum ewimi temizleyebiliyorum yemeğimi yapıyorum üstüne misafir bile çağırıyorum sadece dışarı çıkmıyoruz oda havalar çok soğuk bunların hepsi boş onun bi gülüşü varya ömre bedel iyiki doğurmuşuz korkma geçecek bitecek hepsi bizi çok güzel günler beklıyor oğlum doğmadan önce ne boş hayatım varmış diyorum ona baktıkça içim eriyor hele biraz büyüsün biraz gülsün gör bak geçecek güçlü ol artık annesin hepsini yeneceksin..👸😊👶