minesz21 meliss14 benim kızım da 8 kilo 4 numara kullanıyorum 7-14 kilo yazıyo ama 4 numaranın birde yanında + olanı var jumbo olarak geçiyo oda 9-16 falan dı sanırım 4 numara tam oluyo sıkma falan yapmıyor 5 büyük olur