Busrammesut Acemiy 4 aya kadar ayak bileğine takılıyo gaz sancısı için ben ayak bileğine taktım 4. Ayda boynuna takicam. Ama kesinlikle al bilseydim doğar doğmaz alıp takardım çok büyük şifası var gerçekten
Asaf0625 Busrammesut bende ayak bileğine takıyorum hala 6.ayına girdi boynuna pek güvenemedim gidigi😁 var görmüyorum taktiğin zaman
Gggggggg Betsel ben pek inanmıyorum ya hediye geldi kolye bileklik seti hiç kullanmadım koparıp yutabilir Allah korusun zaten bilimsel kanıtlanmış bir tarafı da yok
Asaf0625 Betsel ben kullanıyorum oğlumda 3 aylikken takmaya başladım şuan 6.ayına girdi ve dün ilk dişini çıkardı hiç anlamadim valla çok sakin ve mutluydu kolyenin etkisi olduğuna inanıyorum
delibirhatun Acemiy boynuna 4 aydan önce takmayın ayak ve el bileğine takabilirsiniz bogulmalara karşı
delibirhatun Betsel bende almayı düşünüyorum hatta yarın gidip yerine bakıcaz inşallah cevremde herkes memnun kalmış bakalım etki eder inşallah bizede ilk 24 saat toprakta bekletin enerjisini atsın diyorlar ve ayda 1 yapmak gerekmiş
Zynpoyku Acemiy evet canm öyle yerlerde oluyor bazen ama bizim aldığımız yer kuran seccade gibi şeyleri satan yer
kbrmtn22 kehribarsepeti sitesinden aldık 120 tl ye uyku huysuzluk konusunda etkisi oluyor inanmak önemli bide