Ecemert34 merhaba Abös nu tetikleyen öyle uzun bir liste var ki insan şaşırır ne yapacağını bebeğim çok gazlı anca yüz üstü rahat uyuyor doktorumuz 6 aydan önce gündüz kontrollü yatır gece yatırma demişti Allah’a emanet edip gece de yatırdığım oldu 6 aydan önce demelerinin sebebi bildiğim kadarıyla kendilerinin dönemeyeceği ve gırtlak gelişiminin tam olmaması bebeğim yavaş yavaş kendi dönmeye başladı çok mutluyum valla rahat uyusunda hangi pozisyonda uyursa uyusun diyorum