Ecemert34 doktorumuz 3.aydan itibaren artık istediği gibi yatmakta serbest demişti. Tabii ki bunda kızımın gelişiminin de etkisi var. Kafasını tutabiliyor olması lazım ki kendini kurtarabilsin. Bir de yatakta yastık, yorgan, müslin, uyku arkadaşı vb. hiçbir şey olmaması gerekiyor. Yüzüstü yatıyor benim kızım da 3. ayından beri. Zaten 3 buçuk aylıktı sırt üstünden yüzüstü dönmeye başladı. Sırt üstü yatırsam ne olacaktı 🤣 Yatırdığım gibi yüzüstü dönüyordu. Sizin bebeğiniz de artık 5 aylık olmuş. Kafasını tutabiliyorsa çok rahat kendini kurtarır. Yüzünü kapatan bir şeyi çok yavaş da olsa çekebilir. Ama yine de siz yatağında hiçbir şey bulundurmayın. 6 ayı dolana kadar yatağın içinin bomboş olması öneriliyor.