NazliHilal çok mantıklı, dün cildiye doktoruna götürdüm bebeğimi, yüzünde bişeyler çıktı. Cildiye doktoruda sadece granül kullanmamı söyledi, bende hem granül hel sıvı deterjan gidiyordum. Granül daha sağlıklı hassas ciltleri için dedi, birde onu deneyeceğim. Sizinde aklınızda olsun. Gerçekten çok sor büyütmek, benim d3 zamanım kalmıyor hiç. Üstüne üstlük sağarak besliyorum 1yıldır,ama uykumdan feragat eriyorum ütüsünü mutlaka yapıyorum. Takıntı oldu tabi bi süre sonra, birde kendi hoşuma da gitmeye başkadı temiz temiz ütülü giyince