Denizezgi evet ciltleri hassas, benim ütü yapmamın sebebi de bu zaten. Kızım alerjik bir bebekti, kıyafetlerini özel bitkisel sıvı bebek deterjanıyla yıkıyorum, sonra aynı programı bir kez de deterjansız çalıştırıyorum iyi durulanması için, çamaşırlarını da tersten ütülüyorum mutlaka. Doğduğundan beri bu şekilde yapıyorum tüm kıyafet nevresim battaniye her şeyini.
bizimle temas ettiği için de kendi kıyafetlerimize yumuşatıcı kullanmıyorum ve yine çift durulama yapıyorum.