Oziezo benimde çok karısık aslında hala arada mama verdiğim oluyor bir tane. Günü gününü tutmuyor çünkü . Doydugunda ya uyuyakalıyor yada mememi kendi bırakıyor eger 5-10 dk emdiyse az emiyor doymuyor bi saat sonra tekrar emziriyorum 15-20 dk emiyorsa doyuyor o zamanlarda çok uyuyor işte
Ama 2 saate bir emzirdigim çok oluyor bazen saatbaşı bazen iki saat bazen dört saati buluyor . Emzirdikten somra sağmıyorum hiç bebişin gazını çıkar oyna uyut falan bi saati buluyor ama sagman iyi bişey sütğn artar bende aralarda sağım yapmayı düşünüyorum artsın diye. Bide galactago damla ve bira mayası tableti(solgar marka) kullanıyorum süt için. Bira mayası kilo aldırıyormuş sanırım bi haftadır almadım kilo ama ilk 6 ay kiloyu arka plana attım süt için.