MustafaninAnnesi
Kendiliginden alisiyor canim uyandirma
Ezo5742
[bilinmeyen] çok doktorla ilerleme derim her çocuğun düzeni farklıdır o seni düzene sokar canım merak etme tabi seninde iradenle guzel bi duzene girersiniz insallah
Zhde50
[bilinmeyen] kendisi büyükçe saat aralığını uzatıyor tok kalma süresi uzuyor 👍🏻👍🏻
deletedmom211
[bilinmeyen] bugün 2 aylık oldubi haftadır falan 3-4 saate bir emzirmeye geçtik ama bazen iki saat, saat başı olabiliyor yani doktora göre ilerleme derim başka bişey yoksa cocuk ne zaman isterse emzir
Oziezo
deletedmom211 size bir şey soracağım benim bebeğimde 10 gun sonra iki aylık olacak emzirdiğiniz zaman doydugunu nasıl anlıyorsunuz ben suana kadar hep biberon verdim çunku emziriyorum hemen uyuyakalıyor yerine yatırıyorum 15 dakka sonra elini emiyo bende mecbur biberon veriyorum birde gögsumu bosaltamıyor kalanını sağıyorum siz nasıl hem emzirip hem bu kadar uzun saat uyutabiliyorsunuz
zhrhrdm
[bilinmeyen] bizde 2 gün sonra bir aylık olcz 2 saate bir emiyor ben uyandırmadan kendisi uyanıyor zaten
Siracseda
[bilinmeyen] ben valla 3 5 bilmem ben onlara uyudum da bebeğim sarılıktan kuvezde yattı bebek ne zaman isterse emzir bol bol emzir
M3lt3m
Benim bebeğim 2 haftalık bazen saat bası emmek istiyor bazen 3 saati buluyor emzirmediğim hafif sarılık vardı emzirmeme sürem uzarsa sorun olur mu ki 😊
Nuray2304
M3lt3m 2 haftalık ise 15 dk da bir emzirmen lazim bebek çok küçük 2 saat beklemez zaten yaygara çıkarır evde😄😄 ben 15 20 do da bir emzirdim hatta 2 ay oldu yarim saat 1 saat arayla emdi ama 2.ayda utandırmasın kendi uyanmasını bekledim . 3 4 ayda 1.5 2 saat ara oldu kendisi belirliyor bunu. Bazen 2 saat geçiyor emmiyor bazen 1.5 saat geçiyor emiyor .4 ayliğiz
Krm
M3lt3m ilk iki hafta sarılık için önemli iki üç saati geçti ve emmediyse biraz biraz durtup az bişi de olsa emzirip tekrar yatırdım. Çok şükür ki sarılık olmadı bebeğim. Şimdi de 10. Gün dün doktora gittik kontrole sarılığı iyi bundan sonrası da artık çok bişi olmaz dedi. İki haftadan sonra yenidoğan sarılık riski çok kalmıyor sanırım. Ama doktora sormakta fayda var.
zhrhrdm
[bilinmeyen] bizde öyleyiz önce bırakıyordu şimdi bırakmıyor ben bıraktırıyorum, yarım saat sürüyor emmesi
deletedmom211
[bilinmeyen] olmaz canım bi aylık olmuş zaten. Önceden oldu mu? Yani uzayan sarılık vs yok dimi
Oznur
deletedmom211 benimki de 1 aylik bazen 6 saat uyanmadigi oluyor uyandirmamaliyim aciksa uyanir diyorum ama yine de kaldırıyorum. Dun o kadar saat emmedi uyanınca da iki dk emdi birakti
M3lt3m
[bilinmeyen] bendede durum öyle bazen uyandırıyorum bazen bekliyorum
Ebruelcin
[bilinmeyen] emzirme için uyandirma o acikinda uyanir zaten, 1 aylıkken biraktim uyandirmayi, alistirinca yaşı gecsede geceleri sürekli uyanabiliyor çocuklar
Ezo5742
[bilinmeyen] Ben o aylarda saati bile beklemeden emziriyim oldu 2.ayında düzene girdi şuan 3 ayligiz mesela 3 saatte bir emiyo ama uykusu geldiğinde sakinlesiceginde beni ozlediginde hemen emmek istiyo düzene oturduk çok şükür şimdi emerken 20 dakkayi gecmiyecek şekilde emziriyorum
MiU
[bilinmeyen] Doktorların böyle bir öneride bulunmasını saçma buluyorum açıkcası. Ben baştan beri istedikçe emzirdim. Bu bazen 15 dakikada bir oldu bazen 4 saate bir oldu. Zaten kızım acıktığı anda ortalığı yıkıyor susturamıyoruz. İskence etmeye gerek yok yani. Bizim doktorumuz sadece 4 saati geçmesin demişti iki aylık olmadan.
Oglusum35
[bilinmeyen] bence bebeginize gore hareket edin bana da doktorum reflusu var cok emzirme demisti bi baska doktorda tabiki emzireceksin yoksa nasil buyuycek dedi dolayısıyla her doktor herzaman hakli olmayabiliyor siz bebeginize gire hareket edin ne zaman ne istiyorsa onu yapın planli olmasın beslenmesi o istediği zaman olsun
Ebruelcin
[bilinmeyen] ohoo 1 aylik olmuş bile bebeginiz, sarilik riskini atlatmış, siz uyandirmayin kendisi uyanacaktir, ben ilk cocugumda uyandirmadim, ikincide unutmuşum herseyi, uyandiriyordum, baktim olacak gibi değil kendi haline biraktim, alistik artık ikimizde
Ebruelcin
[bilinmeyen] yatın uyuyun kızlar, 15 günü geçtiyse sarilik tehlikesi yok demektir, başta çok vicdan yaparsiniz, ac kalacagini dusunursunuz ama emin olun onlar acıkınca uyanıyor ve hiçbir şey olmuyor, iki çocuğum var, tecrübe edilmistir
deletedmom211
Oznur ben öyle az emdiğinde yarım saat sonra tekrar emziriyorum böyle azar azar doyuyordur doymasa ağlar zaten . Uyku da beslenme kadar önemli gelişimi için bence kendi uyanır ben kendi uyanana kadar uyandırmadım rekorum bi haftadır günde bi defa 4 saat uyku daha 2,5 -3 saate net uyanıyor hep
tuzvelimon
Biz 3,5 aylık olduk ben hala 2 saate bir emziriyorum. Meme ağıdı yapıyor ama napim 🤷🏻♀️ Duyunca kızdı doktorum.
Asyabebek
tuzvelimon biz de öyleyiz nasıl durduracağız peki bu çocukları çıldırıyor resmen bebeğim biz de dört aylık olacğız durum bu keşke dedikleri gibi olsa bizim de işimize gelir de olmuyor işte 🤷♀️
Nuray2304
tuzvelimon neyı duyunca kızdı doktorunuz iki saatte bir emziriyorum dediğinizde mi? Bende iki saatte bir emziriyorum cogu zaman 4 aylik
Oznur
[bilinmeyen] her zamn gecerli degol ama dedim acaba acikmadimi normlde uzun süresi