Aras-27 meraba canım benim kızım 8,5 aylık oldu ve hastalık kalmadı ilacı bıraktık. Zaten belirtisi de yoktu daha bir hafta oldu sonucları ögreneli korkma hiç düzenli kullan ilacı Allahin izniyle hiç birsey olma. Bize gecmez dediler ömür boyu kullanacak dediler ama geçti. Düzenli içir ilaçları canım kaç aylık bebiş