Bebeğim şuan 6 aylık hemen hemen,bize de doğduktan sonra biyotinidaz eksikliği teşhisi konmuştu biotin ilaç veriyorduk bebişime,ben ilacı ömrü boyunca kullanması gerekiyor diye duymuştum ama Allah’ıma şükürler olsun ki bıraktık değerlerimiz normale dönmüş 🥰 darısı tüm hastalara 🌸