Neslihannn_ Aysheecann bazı doktorlar 3 ve 5 bazı doktorlar 2 ve 4. Aylar diyorlar. Biz 2. Ayda yaptırdık ilk dozumuzu
Neslihannn_ Asliorhan Aynen takipli olduğunuz bi doktor varsa onun uygun gördüğü takvimi uygulayın. Bazı doktorlar 2. Ay aşılarıyla birlikte ağır gelebilir diye 3e erteliyorlar. 4. Aya kadar ilk dozu yapıldığı sürece bi sıkıntı yok diye biliyorum ben 😊
RuzgarAtlas Asliorhan ilk çocuğumda yaptırmamıştık ağır kusma ve ishal olmuştu sabaha kadar serum aldı ikincide hemen yaptırdım şimdi 1. Doz 3 aylıkken 2.doz olucak bence yapılması gerekiyor
deryatoprak Asliorhan yaptırdım iki doz olanını ilk dozunu 3.ayda yaptırdım ıkıncı dozunu 5.ayda yaptırıcam ama yarısından cogunu tukurdu etkısı faydası oldu mu hala emın degılım
Eldevareksibir Elifdurumm hangi doktora Takip lisiniz acaba ben İstanbul’dan Akşehir’e taşınıyorum da tavsiye eder misiniz doktorunuzu😊