Zey66 o sanırım alışkanlıktan dolayıdır. Bir yazı vardı ağlatmadan uyku eğitimi diye onu okuyıp kendimize göre uyarlayıp ayırmıştım ben. İlk 2.5 ay yan beşiğimde yatırdım kusmadığından emin olmak istedim benim için en önemli nokta hayati risk oluşturmamaktı. 2.5 ay hiç kusma vs olmayınca ve gece uykuları aralıksız olunca odasına aldım bizde bi 15 gün onun odasında yerde yattık ilk etapta uyandığında bizim orda olduğumuzu bilmesi için. Tam 3. Ayda ise biz kendi odamıza geçtik. Sonrasında ilk daha ağlama anında koşuyordum. Anne bana gelir ses çıkarmam yeterli olayını kavrattım uzak olmadığımızı benimsettim. Hiç sorun yaşamadım. Ne kadar erken o kadar iyi bence tavsiyem o yazıyı okuyun desteksiz uykuya geçip ayırın ikinizde daha kaliteli uyku uyucaksınız emin olun. Bu arada bunları yaparken uzman psikiyatri bir ablamdan destekte aldım şansım oydu sanırım. Yani yaptığım hiç birşey kafama göre değildi tamamen ortak kararlar aldık kızımı kötü etkilemeden yapmak için.