merve_123 6.ayda ayırdık çünkü çıt sesine uyanıyordu.İlk günler zor geldi ayrı odalarda uyumak.kamera kullanmama rağmen gidip sürekli bakıyordum,üzüldüm baya ama sonra uykularının bölünmediğini görünce rahatladım😊 Diş dönemi hariç kızım maşallah uykusu güzel bir bebek,onun da etkisi oldu oda ayırma olayında.şimdi 10aylık hiç sorun olmadı kısa sürede hepimiz adapte olduk🌸