Arwenn ben varım. Doktorlar ilaç yazmaya ve ameliyat etmeye bayılıyorlar maalesef. Tekrarlamaya gerek yok aynı anlattığın gibiydim, acısını yaşayan bilir. Tek çaresi sağmak-sağmak-sağmak. Sakın pes etme, bebeğin küçük olduğu için çok az emiyor, göğüslerini boşaltamadan doyuyor ama süt üretimin devam ediyor. Bebeğini her emzirdiğinde makineyi alıp sağacaksın, sağarken inek sağar gibi yukardan aşa kanallardaki sütü göğüs ucuna gönderme işlemi yapacaksın. Evde yoksa bir sıcak su torbası edin, bir göğsü sağarken ötekinin üstüne torbayı koy iyice kanallar açılsın. Bu şekilde yaparsan 1 haftaya en geç iyileşirsin, boşu boşuna ameliyat olma canım. Ama altını çiziyorum; her emzirmenin arkasından inek sağar gibi bastıra bastıra makineyle sağacaksın, süt gelecek sonra bitecek ama sen 10 dk daha masajla sağmaya devam edeceksin.