Kızlar merhaba, 40 günlük bebeğim var ve geçen hafta öğlen 2saatlik uykudan uyandığımda gögsümde ağrı ile uyandım hemen doktora gittik 1000mg augmentine başladı. Şu anda gögsüm genel olarak şiş ancak asıl sorun gögsümün üst beyaz bölgesinde kızarıklık ve ceviz büyüklüğünde sertlik var. 3günü boyunca 40derece ateşle geçirdim ancak onu düşürdük. Antibiyotik, sağma,sıcak her şeyi denememe rağmen hiç bir azalma yok tam tersi hayatımı etkileyecek derecede ağrı hiç geçmiyor kolumu kaldıramıyorum yatakta sağ sola dönemiyorum. Doktor ameliyat dedi. Sorum şu benim gibi olup ameliyat olmadan geçiren var mı. Nolur bana bir umut verin çok yıprandım😢