Ygz su_sde geç kalmadın canım hemen yaptırabilirsin🤗 ben 9 aylık yaptırmıştım doktorumuz o zamN demişti keske ilk 6 ay icinde getirseydn sinrleri o zaman olusmuyo diye 🙃
Eyme27 su_sde ya geç değil ama büyüdükçe kendini kesfettikce korkacak sünnetten bide s nd zorlanırsınız surunse falan dikişler patlar büyüdükçe eli kolu durmaz falann
Ebruea su_sde bende bu hafta gün alıp yaptırmayı düşünüyorum. Niye geç kalasınız 2 yaşdan önce 7 yaştan sonra öneriliyor. Tabiki erken olsa iyi olurdu. Ben virüsten yaptıramadım. 6 ay 13 günlük şuan hemen yaptırmak istiyorum.
Unsincan su_sde ne kadar erken o kadar iyi ben 3.5 aylıkken yaptırdım 1 haftada hiç birseyi kalmadı ilk iki gün biraz cani yandı çişini yaparken açıyordu ama oda geçti 2 günde