aksu5334 su_sde bence iyice hareketlenmeden yaptırın kurtulun sıcakların sorun olucanı sanmam. Biraz sık bez değiştirirsin pişik vs olmasın die 3 gün zaten sonrası hızla iyileşiyo. Doktor da gerekli açıklamayı yapar sana korkmana hiç gerek yok 😉
Eyme27 su_sde ya geç değil ama büyüdükçe kendini kesfettikce korkacak sünnetten bide s nd zorlanırsınız surunse falan dikişler patlar büyüdükçe eli kolu durmaz falann
Ygz su_sde geç kalmadın canım hemen yaptırabilirsin🤗 ben 9 aylık yaptırmıştım doktorumuz o zamN demişti keske ilk 6 ay icinde getirseydn sinrleri o zaman olusmuyo diye 🙃
Mickeylover su_sde yapan cerraha göre geç ilk 1 ay içinde en iyisi diyor ama 6 aya kadsr çok yaptıran var bence hemen yaptır ☺️
Mickeylover su_sde hangi ildesiniz? Ankara dayız biz medicanada yaptırdık sabah olduk öğlen cıktık cok da memnun kaldık
Nagihanfatih su_sde biz 6.5 aylikken yaptirdik gectigimiz cumartesi. Keske daha once yaptırsadım. Doktor da ne kadar erken yaptırılirsa o kadar erken iyiles hem de hareketlenmeden yapilmis dedi. Iyimi de yaptirdim diyorum suan