SemBa Allah en en en kısa sürede şifanızı versin, bebeğinize bağışlasın kavuştursun sizi inşallah. Bu korona belasını da artık başımızdan def etsin. Psikolojik olarak çok yıprandık gerçekten. Üzüntünüzü paylaşıyorum, inşallah en kısa zamanda yavrunuza kavuşursunuz ve onda hiçbir hastalık çıkmaz🤲🏻