Nerden başlasam bilemiyorum okadar yorgunum ki ağlamaktan bitkin düşmüş durumdayım ki vucudum uykuyu reddediyor… Eşimde 40derece ateş bi test yaptırıyor ki pozitif işyerinden bulaşmış aslında bende bir belirti yokken gidio test yaptırıyorum ki pozitif hic belirtim yokken ve 8aylık minik bi bebeğim var ve zorla hastaneye getirildim kızım babaannesinde kalıyordu sonucum cıkana kadar evde gecirmek istedim izin vermediler eşim zaten hastane de yatıyor Du eşim allem etti kallem etti kendi hastanesine sevk ettirdi beni suan karslıklı yatıyoruz Bebeğimizi görüntülü Görüyoruz cok üzgünüm daha cok küçük ya ona da bulastysa belirti olmadan yapmak istemiyorlar aklım sürekli onda suan bu mesajı yazarken bir ağlıyorm lütfen dua edin