sutkokusu Aynı benim kızım vücudunun her yeri böyle çokta terleyen bi bebek doktora gitmeyi düşündüm artık
Denizulas-21 sutkokusu ay giderseniz bana da yazın ya İstanbul’da yaşıyoruz Ankara’ya geldik anneme doktorumuz orda kaldı birde malum sebeplerden hastaneye gitmek istemiyorum hemen kendi kendine geçer diye umdum ama
DenizEliz Denizulas-21 sudocrem sür benim bebeğimde isilik oldu vücudunda ama göbek bölgesi sırtımıomple isilikti sudocrem geçirdi ve ben sadece atletli zıbınla bıraktım uzunkol felan giydirmedim zaten sıcakta mümkün değil uzunmkol giydirmem
Denizulas-21 DenizEliz canım sürdüm sudokrem işe yaramadı bende öyle saadece zıbınla bırakıyorum birde günde 2 kez duş aldırıp sık sıkta kollarını yıkıyorum geçmedi Ya
Mervesare90 Benim kızımda isilik oldu baştan gögsü olmuştu duş aldırıp hametan sürdüm 2 gün de geçti ondan sonra da kollarında çıktı dirseklerinin içinde duş aldırıyorum mustala aldım yok geçmiyor
Denizulas-21 Mervesare90 yarın mustela ve Hametan alacağım artık hangisi fayda ederse size de geçmiş olsun
Huriye48 Denizulas-21 eczaneden isilik için ilaç alın, benim kızın hem geçen sene hem bu sene oldu , aldım eczaneden, iki kere sürdüm geçti
Birkizbirerkekannesi Denizulas-21 bana gore de isilik değil. Sivrisinek böcek ısırığı gibi duruyor. Bir yerini ısırmış ama teoki vermiş olabilir vücudu.
idil1990 Denizulas-21 bu aksam ben sudocrem surdum yarin doktora gidicez bakalim nasil olucak azarsa doktor bisey verir heralde 🤷♀️
Denizulas-21 Tubade https://imgyukle.com/i/C7rIwG bu halde şimdi ne bileyim isilik diye düşündüm ama olmadı bir iki güne doktora gideceğim
Ebruon Denizulas-21 Canım 2 gündür bizde de isilik var Ben hixbisey surmiyorum sadece her gun dus aldirip gece yattigimiz odanin camını artik açıp yatıyorum kapatıyodum hasta olmasin diye. Ama bizimki böyle değil daha küçük sizin alerji olmasin doktora sordunuz mu
Denizulas-21 Ebruon sırdum doktora şehir dışındayız foto attım alerji değil isilik ama çok artarsa doktora gidin orada dedi birtek bu kolunda var sinir oldum https://imgyukle.com/i/C7rIwG
nilay35 Denizulas-21 cnm bnmkinnde boynunda var ben hametan kullaniorum ayrica dustan snra vucudunu bebe yagi ile masah yapiksn snra ustune nerdeyse isilik o bolgeye pudra dokuyorum cok sukur azaldi gun asiri yapiorum