Anneler birkaç gün öncede yazmıştım yine yazıyorum görüntü yükleyebilirsem görüntü de atacağım tek kolunda var vücudunun başka yerinde yok günde iki kez duş aldırıyorum tek zıbın giydiriyorum ama benek benek oldu sanki doktorumuza yazmıştım şimdilik kreme ihtiyaç yok demişti iki kez duş aldırın demişti bugün yine görüntü attım bakalım ne diyecek tavsiyelerinize ihtiyacım var şimdiden teşekkürler