Duygu1988 canim bizde 3.ay kontrolumuzde o asiyi yaptirdik. Ates yapabilir demisti doktor. Aşı olmadan hemen once hemsire yarim fitil yapti kizima. Doktorda 24 saat boyunca 6 saatte bir yarim fitil koyun dedi. O sekilde yaptik. Atesi cikmadi cok sukur ama huzursuzdu o gun süt falan icmek istemedi. Yan etkilerine baktigimda aşı yerinde agri, şişlik yapabilirmiş.