Arkadaşlar 2 gün önce oğluma bu aşıyı yaptırdım menenjit in b gurubu aşısını bexsero yı ama şimdi bağrında ve kollarında kaşıntı var küçük küçük sivilce gibi döküntüde denebilir hiç başına böyle bişey gelen varmı canım sıkıldı doktoru aradım şimdi çıkmış yarın gelcekmiş siz tecrubeli annelerime sormak istedim