Ozgearslnn Ysmkzlbga Yok canım merak etme bişey olmaz.Ben ilk oğlumda birkaç gün vermiştim baktım hiçbir etkisi yok bırakmıştım sonrasında.Hatta ilk oğlumda verdim bişey olur mu diye sordum doktora birkaç kereden bişey olmaz demişti.
Oznur Ysmkzlbga ben verdim O kadarken valla o kadar gazliydiki çare ariyordum kotu bisey olmadi ama siz vermeyin madem doktorlarda önermiyor ben verdim Bisey olmadi lafını sevmem cunku bebege gore değişir 😊
Ysmkzlbga Dkk gaz damlası kullanmıyorum kimse vermedi öyle bişey devit-3diye bi damla kullanıyorum sağlık ocağının verdiği
Dkk Ysmkzlbga içeriğine bakın internetten probiyotik var ise doktorunuza sorarak değiştirmeyi deneyebilirsiniz.biz öyle yaptık
hilaliii Ysmkzlbga kuzenimin bebeğine hemşire ver demiş bişey olmaz demiş ama bence verilmemeli anne sütünü zor sindiren bebeğe kimyon zarar verebilir. Sab simplex gaz damlası çok iyi geldi bize. Onun dışında biogaia var onu da verebilirsin
Mickeylover Ysmkzlbga üç ayrı doktor da bana 20 günden önce bebeklerde gaz olmaz çünkü bağırsaklar kıvrımlanmamış oluyor dedi. Bebeğe anne sütü dışında bir şey vermeyin lütfen özellikle 12. Gündeymiş