Ysmkzlbga Ne dersiniz vermelimiyim çok ıkınıyo sırtına gazını çıkarmak için vurduğumda bile kendini kasıp sıkıp morarıp yana doğru egiliyo
Deletedmom896 Ysmkzlbga ya canım miğdesi küçücük onun nasıl öğütsün yapmayın böyle şeyler daha senin sütü zor sindiriyor kimyon ağır gelir 😔
Admsmyrgktg Ysmkzlbga bizde aynı durumdayız burda verenler de olmuş okudum versem mi dedim ama cesaret edemedim yinede bir şey olur diye korktum
Ozgearslnn Ysmkzlbga Ben doktorumuza sprmuştum tohum kimyon rezene verebilir miyim diye 1yaşına kadar kimyonu önermiyoruz araştırmalarıda var uygun değil sakın kullanmayın demişti nedenini de anlatmıştı ama hatırlayamadım şimdi 🙈 Sen kendin iç bebeğe faydası olur canım verme hiç.
Deletedmom304 Ysmkzlbga ya verme lutfen.kendin iç rezene kimyon mesela. ama lutfen oule verme emziriuirsan kendin içersen süte geçer etki yapar
minikkoglumm Birannebirogul canm kendin kimyonu nasl içtin? yani ben eşime söyledim ama toz olarak alms onu nasl tüketeym?
masalsii Ysmkzlbga ben vermiştim ama bana sorarsan verme çünkü öyle yada böyle bagırsakları gelişmekte oldugu için o sancıyı çekecekler malesef ☹️
Ysmkzlbga masalsii Esin4006 kendimde içtim fayda etmedi kaynanam çok panikletirdi beni telaşa girdim verdik 😱😱😱bida vermicem bana biz yaptık normal hiç bişey olmaz bak nasıl rahatladı kendine geldi dedi durdu zararı olurmu şimdi
Esin4006 Kendin ye bebeğine geçer… yemeğe filan kat dediler ama ben yemekte sevmiyorum..ilaç niyetine bı çay kaşığı ağzıma atıyordum hemen ardından su içince asprin gibi gidiyor.. öneririm iyi geliyor
Ozgearslnn Ysmkzlbga Yok canım merak etme bişey olmaz.Ben ilk oğlumda birkaç gün vermiştim baktım hiçbir etkisi yok bırakmıştım sonrasında.Hatta ilk oğlumda verdim bişey olur mu diye sordum doktora birkaç kereden bişey olmaz demişti.
Birannebirogul minikkoglumm Kaynamis suyun içine atıp biraz bekleyip içtim. Ama tadi gerçekten kötü o yüzden biraz ilitip kafama diktim. Tek seferde kurtulayım diye 😃 ama sende alttan alttan gaz çıkarıyorsun 🤣 inşallah çocuğuna da faydası olur. Sabırlı ol valla benim oğlumda çok gazliydi geçiyor unutuluyor.. Allah sağlık sıhhat versin 😊
minikkoglumm Birannebirogul 😂😂 senin işin zehir içerimin hayattaki hali sanırım😒 1tatlı kaşığı kadar yeterlimi?
GoGirl Ysmkzlbga coookk kucuk ya onun midesini dusunsenize daha yeni dunyaya gelmis ek gidaya gecince bile kimyon hemen verilmiyor yapmayin
Dkk Ysmkzlbga d vitamini ve gaz damlası ne kullanıyorsunuz ? İçinde probiyotik varsa ondan oşanilir . Bizim de öyleydi damlaları değiştim
Ysmkzlbga Dkk gaz damlası kullanmıyorum kimse vermedi öyle bişey devit-3diye bi damla kullanıyorum sağlık ocağının verdiği