nursenkutlu Ysmnozcn benim bebeğim de 4 aylık parmak, yumruk, kol her şeyi emiyor. Ben engellemiyorum. Doktorlar ilerde yeme bozukluğu olusturabiliyor engellemek bu dönemin özelliği olması gerekli dediler. Bazen emziği atıp elime devam ediyor 🙄
Papatyam-46 Ysmnozcn canm yapacak hiç bir şey yok benim kızımda öyle işaret parmağını sokuyor ve kendini kusturuyor sırf bu yüzden emzik vermeye başladım diş kaşıyıcı aldım ama kimse görmediği zaman eli ağzında doktor geçecek dedi bekliyoruz bakalım