Sinifcianne canım bende çoğunlukla aynı fikirdeyim açken yıkıyorum. Yalnız konuyla alakalı farklı bişey söylüycem bebeğinin göğüsleri şişti deyip ovman gerektiğini söylerler bunu şakın yapma eskilerin yaptığı bişey ama doğru değiş. Annenin kadınlık hormonları sütten çocuğa geçermiş bu yüzden şişermiş ama sonra kendi düzelirmiş. Benim doktorum övüldüğu için mikrop kapıp gelen çok çocuk oldu kesinlikle dokunmayın doğru değil demişti. Okuyanlarında bilgisi olsun..