MarlaSinger merhaba ya aslında çok inanarak ve araştırarak aldım henüz dişi çıkmadı bebeğimin 7 aylık olduk ama diş yok salyalanma kesilmedi kolye ile sonrada yaz günü çok terletti iz yaptı vs diye takmadım. Ne memnunum diyebilirim ne memnun değilim diyebilirim. Geçen burdan bir arkadaş yazmıştı tesbihane diye bi marka var ordan almış çok memnunmuş. Çok tecrübe edemedigim için kolyeyi yardımcı olamadım malesef.