Arzu-omur23 Merlinn ahhh bnmde oyleydı. 😂 suan 7 aylık 6 aya kadar gunde 7 8 defa kaka yapıodu doktorlar normal karsıladı genetık olabılır dedıler. Bızde oleyız cunku😂dayadım patatesı muzu cok sukur 1 e düştü😂
Merlinn Arzu-omur23 reflü yoksa kilo sorunu olmamıştır tabi kakasına razıydım kusması olmasaydı keşke
Woody Merlinn 1 ay oldu kullanmaya başlayalı. Bugun doktor kontrolumuz var. Kullandıktan 1 hafta sonra kontrole çağırmıştı. O zaman çok iyiydi. 1 haftada toparlandı çocuk zaten. Her seferinde veriyorum. Yoksa kusuyor malesef
Merlinn Woody acaba ne zamana kadar kullanmak gerekecek çok sıkıntılı benim yedirmem o kadar zor ki bir kaşık çok uzun sürüyor yine de denemeye devam edeyim çok teşekkürler
Woody Merlinn 4. Aya kadar hep kullan dedi doktor. Sonra her ay bir iki gün keseceğim. kusarsa devam kusmazsa bırakacağım
Merlinn Woody inşallah biter şuan uyanır uyanmaz yatağına kustu gece emdiğini tekrar deneyelim sizin dediğiniz gibi
Nagehan89 Merlinn merhaba bebeğinizi nasıl benimde bebeğim reflü ve 1 haftadır 5 kez filan kaka yapıyor sizin geçti mi
Nagehan89 Kaka testinde bizdede alerji var gibi dedi kaç gün sürdü kaka sıklığı benim 15 gündür devam ediyor zayıfladı çocuğum çok üzülüyorum