Merlinn Sevgili anneler kızım 4 aylık kakasını çok sık yapıyor günde 6yı falan buluyor bir ayda hiç kilo almadı reflüsü var aynı zamanda çok da kusuyor hepsini kussa nasıl bu kadar çok kaka yapıyor diye düşünüyorum kafamda deli sorular.. Var mı bunu yaşayan
Arzu-omur23 Merlinn ahhh bnmde oyleydı. 😂 suan 7 aylık 6 aya kadar gunde 7 8 defa kaka yapıodu doktorlar normal karsıladı genetık olabılır dedıler. Bızde oleyız cunku😂dayadım patatesı muzu cok sukur 1 e düştü😂
Nagehan89 Merlinn merhaba bebeğinizi nasıl benimde bebeğim reflü ve 1 haftadır 5 kez filan kaka yapıyor sizin geçti mi
Dadam Aynı şekilde 3 gün üst üste çok kaka yaptıysa ishal olmuş olabilir demişti doktorumuz. Kusma bizde de sürekli oluyo ama kilo almasına engel olmadı hiç. Tedbirlerini alarak Bi doktora götür istersen canım
Merlinn Dadam doktora gittik verdiği ilaç hiç işe yaramadı ishal olarak da görmüyorlar sık kakayı ne yapacağımı şaşırdım vallahi
Dadam Merlinn Bi de bizim demir damlası kullanmaya başladıktan sonra kaka sayımız düştü günde 1 kez bol miktarda yapıyo artık. Bilemedim ki canım Biraz daha takip et ama kilo alamaması düşündürücü ondan dedim.
Merlinn Dadam evet maalesef ben de bu yüzden endişeliyim reflü dedi doktor ilaç kullandık ama hiç işimize yaramadığı gibi daha kötü oldu
Woody Merlinn reflü için bebelac thickener kullanıyoruz. Gaviscon vs hiç işe yaramamıştı. Doktorunuza sorun isterseniz. Belki işinize yarar
Woody Merlinn önden sağdığım süt ile onu karıştırıp veriyorum. Birkaç dakika bekleyebildiğim ladar bekliyorum midede katılaşsın diye. Arkasına emziriyorum. Kaç kilo bebek ve kaç ölçek kullanıyorsunuz? Onla ilgili de olabilir. Kilosuna göre ayarladı doktorumuz
Merlinn TwinsmomDA sizin de mi kaka fazla ishal olup olmadığını nasıl anlıyoruz acaba normal deniyor ama
Merlinn Woody benim bebeğim 4 aylık 6200 civarı kilosu çok çok zor yiyor alıp alıp tükürüyor o yüzden ancak yarım ölçek verebiliyorum
Ozgemstn Benim oğlumda çok sık kaka yapıyordu doktorumuz biogaia önerdı gercekten cok azaldı kaka yapması
Woody Merlinn az geliyordur muhtemelen. 4200ken doktorumuz 1 ölçekten çok az dedi. Bir de kutuda emzirdikten sonra verin yazıyor. Emerken kustugu için öyle yapamıyorum tabi. Önden onu veriyorum
Zeynepazram Probiyotik damla kullanın baska sikayetiniz var mı kusma ve cok kaka dısında alerjide olabilir cunku
Merlinn Woody kilo alımı nasıl peki Bi de ne kadar sürede emziriyorsunuz her seferinde veriyor musunuz
Woody Merlinn 1 ay oldu kullanmaya başlayalı. Bugun doktor kontrolumuz var. Kullandıktan 1 hafta sonra kontrole çağırmıştı. O zaman çok iyiydi. 1 haftada toparlandı çocuk zaten. Her seferinde veriyorum. Yoksa kusuyor malesef