Emos3444 bizimkide 47 günlük baya uyuyo gece 5-6 saat doktor kendi istediği zaman uyanır emer dedi uyandırmaya gerek yok dedi bende ne zaman kalkarsa ozaman emziriyorum iki göğsü birden ilk günler 2 saatte bir kuralı var ama artık gerek yok sarılık tehlikesi geçmiştir korkma demekki karnı tok rahatınyerinde uyusun uyuyup büyüyecek annesi 😊