24 yaşındayım ilkokul 3.snftan beri var. Onlarca doktora gittim ama bu geçecek bişey değil dediler yani zamanla grçsede sonradan tekrar çıkıyomuş. Siyah bi kıyafet giymeye utanır oldum insnın. Dermovate diye bi krem var ben onu kullanıyorum düzenli kullanınca bi iki ay geçiriyo. Kabuk bağlamasını ve kaşıntıyı engelliyo