Beren2323 Ayyy aynı dert bende var kepek gibi duruyo birde banyo yapsam banyodan sonrada hemen aynı kabuk bağlıyo psikojk olarak kaşımadan ve soymadan duramıyorum dahada çoğalıyo ön taraflarıma hiç dokunmuyorum ama hala aynı bi çözüm bulamadım bende küçükken daha çok olurdu kanardı yara olur kabuk bağlardı şimdi bu yaşta yine oldu