Hale-kd tabi ki bizden kaynaklı değil sıcak Bir ayda doğum yapmışsınız zor olur tabi çorap falan ben mart ayının sonunda doğum yaptım çarap giyerdım sıcak tutardım kendimi gaz yapacak birşey yemezdim herşey gaz yapıyor malesef açtım yani bildiğin baktım yemediğim halde bebeğim hala çok kötü sancılanıyor benden kaynaklı olmadığını anladım sonra yavaş yavaş herşeyde tatmaya başladım sadece kuru fasulye nohut mercimek acı ekşi yemedim yavaş yavaş bebeğim de sindirmeye başladı hala gaz problemimiz var ama eskisi kadar kendini sıkmıyor morartmıyor yani ne yapsak boş damla versen de gaz yapacak şeylerden uzak dursan da kolik bir bebek ve bazı bebeklerin gerçekten çok gazı oluyor sadece zamanla sindirimleri düzeldiği zaman geçiyor Allah sabır versin geçer bugünlerde 🙏