Hale-kd Ahhh melek anne. Cennetin vip köşesinden olsun senin de yerin inşallah.
7,5 ay uğraştım kolikle. O gaz ilaçlarından günde 100 damla verirdik doktor kontrolünde tabi…
Banyo, müzik, masaj, yediğine dikkat etme, araba seyahati, fön makinesi, elektrik süpürgesi, aspratör vb. Daha nice sayabileceğim şey anlık iyi gelir….
Sabırlı ol güzel anne, geçecek…
Çok ağladım Allahım nolur bayılmayayım da yavruma bakabileyim diye… 7,5 ay 22 saatte yarım saat ya da 1 saat o da sallanarak uyursa uyurdu..
Sabır versin Allah.
Geçmeyecek gibi geliyor şimdi sana ama geçecek❤️