Nursma zorla yedirdigi içindir emin ol biz anneler bir kaşık daha bir kaşık daha yesin diyoruz aslında onlara kötülük yapmış oluyoruz bebekler yaaa onların minicik mideleri var mesala 10 12 aylık bebeklerin mide kapasitesi 200 250 ml kadar yani bir su bardağı kadar biz zorlayınca mide kaldırmıyor o yüzden zorlamayın ben ilk başta zorluyordum baktım ki bunları yaşadım ondan sonra karışmadım yemeyince vermiyorum yeri geldi 6 saat aç kaldı acıkınca o yiyo istediği kadar o yüzden sitres yapma