Nursma
bizde 8 aylık olacağız. Dişlerimiz baya gerildi belli oluyor ama hala patlamadı. Geçen haftalarda 15 gün ishal sürdü günde 8-10 defa başta baya sulu ve rengi normaldi doktorumuz diş döneminde de olabilir ama kakasında hafif mikropta görünüyor dedi. Birkaç gün sonra mukuslu ve kanlı kakaya dönmeye başladı hemen en yakındaki hastaneye götürdüm bezini sonuç amipli dizanteri çıktı. Tekrar kendi doktoruna gittik süt alerjisi ihtimalinide değerlendirelim dedi Süt ürünlerini kestik alerjik bebeklere özel mama kullanmaya başladık ve bir anda kesildi ishal normale döndük. Tekrar birkere yoğurt verdik kakası hemen yine bozuldu. Ve sonuç alerji olduğu kanaati. 😐 1 yıllık rapor çıkardı 🤷🏻♀️