nilay35 Celestial cnm kapalida tabiki alinabilir ama oynanmis oluyor biraz onlarda mesela bn ve ailem zeytinyagsiz asla yapamayiz asit orani hem düşük hemde aci tadi yok biz kendimiz zeytinci oldugumuz icin anliyoruz yaglardan
Celestial nilay35 tabi kendi yaptığınız için daha iyi bilirsiniz. Bizim öyle bir imkanımız olmadığı için en azından oğlan için iyisi olsun dedik. Yoksa güvenilir bir yer olsa kaynağından almak tabi ki paketli ürün almaktan iyi.
Ates_mami Dual babaannemin kendi zeytinlikleri var. Onlar toplayıp yağ çıkartıyorlar. Biz ordan alıyoruz ama asit oranı yüksek olduğu için bundan vermiyorum oğluma. Ne kadar düşük Olsa o kadar iyi. Migrosda organik ürünler stantında var ordan alıyorum ben. Fotoğrafını yükleyeyim. Fiyatı da dün aldım daha 30 tl idi.
Celestial Dual macrocenter market migros gibi, her ilde olmayabilir bilmiyorum. Ama sitelerinden de satışları var gördüğüm kadarıyla. Fiyatı biraz pahalı ama zaten az kullanıldığından uzun süre gider.
nilay35 Celestial benm kaynana 10 qun once ankaraya geldi konusmus olsaydik gonderirdim 1 kilo kdr denerdiniz
89Kbr Cam şişede olmasına özen gösterin.. taş baskı soğuk sıkım zeytinyağı çok fazla çıkan bi yağ değildir zaten eğer iyi bi yağsa zaten pahalı oluyo o yüzden 1 litre, 2 litre gibi cam şişelerde satılıyor. asit oranı ise0.5’e kadar ideal
Zeyno111 Dual Köklü zeytincilik markasıyla Ayvalıkta tanıştım kesinlikle bu işin üstadı bana göre sonra internet sitesinden de sipariş verdim taş baskı soğuk sıkım inanılmaz hafif bir tadı var zeytinlerimizde oradan geliyor sorunsuz Hediye bile gönderiyorlar 😇Bu sene yine İzmir dönüşü yolda gördük aldık ☺️zeytinyağı sütünü de bebeğime masaj olarak falan kullandım 😇
nalanzkaplan Zeyno111 instagram da @aromalizeytinyagi sayfasına bakabilirsiniz kendi ürünleri tamamen doğal 🥰
nalanzkaplan Dual instagram da @aromalizeytinyagi sayfasına bakabilirsiniz kendi ürünleri tamamen doğal 🥰 hayalperestbirealist Dual
nalanzkaplan Kbrbydk instagram da @aromalizeytinyagi sayfasına bakabilirsiniz kendi ürünleri tamamen doğal 🥰