Merve08 bize de 2 ay oldu besiginde uyuttum ben pek sallamadim bile ama kaynanam sağolsun ayaginda sallayarak uyutuyo oglum alıştı biz kaynanamla ayni apartmanda oturuyoruz tek basima cok zorlanıyorum nekadar istemesemde kaynanam yardim ediyo ama yapma dedigim seyleride yapiyo surekli kavga hali. Benim sütüm yok mama veriyorum besigine koyuyorum besigindeyken mamayi veriyorum mama bitmesine yakin uyuyo sallamiyorum öyle alisti benimki ilk gunler sutum xok azdi ama doyuyodu ya ozamanlarda gogusumde emerek uyutuyodum nazikce besigine koyuyodum. Bide kolik ise bebegin los bir ortamda besiginde sallayarak uyut benim oglum şükür kolik degil ilk zamanlar kolikti bakara suresini aciyodum kısık seste onu dinlettim surekli sureyi acar acmaz susuyodu onu dinliyerek uyudu beyaz gurultuyu denedim oda ise yaradi simdi de pedegoglarin onerdigi ninni yaz youtubeye oda ise yaradi. Ama hala olsun bakara suresini acarim